'allå 'allå

Nu ska jag snart gå upp och väcka Johan, han kom hem halv två inatt ungefär. Sugen på Pizza idag. hm? Jag brukar aldrig vara det. =) Theo håller just nu på att länsa en låda ute i köket hör jag. Snart kommer han med en av sina gafflar eller skedar i högsta hugg. Tur att jag köpte skåplås igår, det underlättar lite. Slipper man vara orolig över att han kommer åt något som kan vara farligt. Ska köpa två till tror jag. De kostar 30 kr styck! Men jädrans smidiga.



Theo åt macka med banan till frukost, han ville absolut inte ha havregrynsgröt till frukost idag.

   

Har också hunnit ta lite andra bilder, orkar inte ladda upp fler just nu så det får bli senare idag. =)
Vad ska man göra idag då? Åka och handla måste jag göra. Fick pengar idag. Måste köpa mat till kissarna. Skönt att vi fick mycket pengar denna månaden, minst 10.000 mer än vad vi hade räknat med! Snacka om att pusta ut! *phew* =)
Får se om man kanske, kanske kan åka till Ikea och köpa grind snart? Måste ha grind mellan köket och hallen, det är inte kul att behöva ha den dörren stängd helatiden för att Theo så gärna vill ut och öppna ytterdörren eller klättra i trappan. En grind på övervåningen hade också behövts. Men det är inte kris där ännu, han är ju ändå aldrig däruppe själv så man har ju koll.

Näe nu ska jag nog gå och väcka Johan. Nu får han inte sova mer =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Va har du köpt dom skåplåsen? är i stort behov av såna nämligen!

2008-08-27 @ 16:56:31
URL: http://mamma0607.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0