Börjar bli trött.. ovanligt? =)

Jag är sugen på att gå och lägga mig nu snart. Är lite seg nu. Har varit uppe lääänge, mellan 4-7 imorse sov jag knappt något, då slumrade jag mest. För Theo vaknade så jag tog in honom i vår säng. Det är bara det att Johan och Theo tar ganska stor plats när de sover så jag hade fullt upp med att inte ramla ur sängen.. =/
Så jag har (i stort sett) varit vaken från 4 imorse.. *gääsp*

Var på Ikea innan. Köpte en grind som vi har mellan köket och hallen.
Såhär ser det ut:


Bilden blev både suddig och mörk, men man ser vad det är iallafall =)

Köpte även en del annat, två rullar halktejp som vi ska ha i trappan, gardinstänger, verktygsset
(hammare, multimejsel, avbitareoch skiftnyckel för ca 50 kr) och två stycken lamptimers.
 Det var väl säkert något mer men kommer inte på vad just nu. =)

Imorgon ska jag göra Philadelphiatårta, vi ska ha den på Söndag då vi ska till Johans föräldrar. Johans systrar Jennie och Johanna fyllde år i onsdags, jag fyllde ju år i tisdags så vi ska firas lite. Och då tänkte jag ta med mig sån tårta och bjuda på, den är suuuupergod! =)

Näe nu behöver Johan hjälp att klara av en låt på Guitar Hero.. Måste rycka in och hjälpa honom haha=)
Sen ska jag sova!

Lite bilder!
   


 


Tjoo! 

Kommentarer
Postat av: Martina

åh vad han är sööt lille gose theo

:)

2008-08-30 @ 09:37:54

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0