God kväll!

Sitter och är proppmätt. Åkte till Johans föräldrar vid fyra, åt middag, tårta och allt möjligt, känns som att magen ska spricka fastän jag knappt åt något alls.. *hööööhhh*

Theo lekte med sin kusin Ville. De lekte med tvättklämmor, jag tror Theo var rätt trött för varje gång Ville kastade iväg en tvättklämma så började Theo ASGARVA. Så mycket har han nog aldrig skrattat. =) Och sen hade Johan, Theo och Ville kuddkrig i soffan. När vi åkte hem vid halv åtta-tiden hann vi knappt sätta Theo i bilen innan han somnade. Och jag kunde ta ut honom ur bilen, gå in med honom och klä av honom, byta blöja och sätta på pyjamas OCH lägga honom i sin säng utan att han vaknade en enda gång! Snacka om att han var trött! =)
 
Johan hittade ett hus på nätet igår, i blädingeås. Men fick reda på idag att det huset var i väldigt stort behov av renovering. Det var väl rätt fint, men som jag sagt någon gång innan, jag vill inte bo på landet.. Tycker att det är jobbigt som vi bor nu, det är en bit att gå om man ska gå till affären. Men men. Det blir väl att vi köper hus på landet till slut iallafall.
 Får väl hoppas isåfall att jag inte vantrivs överdrivet mycket. =)

Nu ska jag snart hänga upp tvätten som är i tvättmaskinen. Sen ska jag nog ta mig en kopp Te och sätta mig i soffan en stund. Är trött.. Och klockan är bara 21. hmmm... ;)

Tjoo!




Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0