Har varit i Örkelljunga idag

Körde ner Kristina till Örkelljunga. Stannade hemma hos henne och mamma från 10:30 till 16:30 ungefär. Theo busade hur mycket som helst=) Han tycker mycket om sin moster och mormor! =) Och vovven Totte! Så fort han ser honom blir han jätteglad och vill klappa. Kul att han inte är rädd för hundar iallafall.
Vi åt färskpasta med pastasås, gott =)

Mamma visade mig olika sidor på nätet med sysaker, jag har ju börjat tycka om att sy korsstygn. Har ju gjort en "doptavla" där det står namn, födelsedatum, mm. till Theo, och en duk med sommarmotiv som snart är klar.
Tänkte att jag ska beställa hem något med julmotiv att ha sen i jul. Blir kanske klart lagom tills det är dags att pynta. Får se hur det blir med det. Tänkte jag skulle kolla lite nu efter något fint, inte alldeles för dyrt. Vissa saker är ju svindyra.

Johan håller på att lägga Theo, jag gjorde det först men efter 40 minuter orkade jag inte längre. Blev illamående av att sitta ner så länge och klappa Theo på magen som han har börjat tycka om när han ska sova. Vi ska nog gå och sova vi också snart. Jag känner att jag behöver det, och Johan ska ju upp vid tre så han brukar alltid lägga sig vid nio då.

Nähe nu känner jag att det inte finns något speciellt mycket mer värt att skriva just idag. Hörs nog imorgon. =)

Tjoo!


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0