lördag idag

Idag har jag och johan varit på Elmia i Jönköping. Theo var hos sin farmor & farfar sålänge. vi var inte där så länge, kom tillbaka till alvesta mellan 15-16 tror jag. är just nu hemma hos johans föräldrar, ska snart äta äppelpaj! =)
igår var vi och köpte skor, två par till theo, två par till johan och ett par till mig. det har egentligen hänt hur mycket som helst, men kan inte komma på något speciellt nu. Theo går för fullt, har gjort det ett tag nu. han vågade ju inte riktigt släppa taget först, vågade bara gå mellan två fasta punkter. men nu sen nån vecka tillbaka går han helt fritt överallt. skönt. kul också att han äntligen vågar. =)

på tisdag fyller jag år. känns konstigt. jag tycker det känns som att det borde vara ett par månader kvar. och johans lillasystrar jennie & johanna fyller år dagen efter mig.

näe nu ska vi äta äppelpaj. muuuuuums! =)

hoppas på ny dator snart.... !

tjoo

Kommentarer
Postat av: Nicole

jo men det känns inte så just nu, men jag får väl hoppas !

2008-08-24 @ 21:10:45
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0