nu så

Nu har Fia, Johnny och min pappa åkt hem, och jag har äntligen fått theo till att somna. han ville verkligen inte sova idag. man kan ju hoppas på att han sover lite längre imorgon då. men den önskan slår väl inte in. =)

Vi åt tårta, jag fick skraplotter som jag vann 20 kr på, bättre än inget =) Fick ett roligt kort också av fia och johnny, tack så mycket!

Nu ska jag snart gå och lägga mig, är suuuupertrött... ska bli skönt att få sussa kudde. hihi
Tack till er som hälsat grattis! det blev trots allt en ganska hyfsad födelsedag. även fast det inte känns som att jag fyller år. det gjorde det inte när jag fyllde 20 heller, tycker fortfarande det känns som att jag är 19 istället för 21. haha =)

nattinatti!


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0