22 December

Bara 2 dagar kvar till julafton.
Jag längtar väl inte så överdrivet mycket, jag är inte så jätteförtjust i julen ändå.
Tycker det är så överdrivet på vissa ställen när det gäller julklappar och sånt.
Julafton blir nog hektisk för mig, först ska vi ut till Johans farmor & farfar på dagen.
Sen vid 17 ska jag hem till min pappa. Fia och Johnny kommer också då, och min lillasyster
Cia är nere och ska fira jul den dagen med oss också. Så då vill jag ju gärna vara där en stund.
Johan följer inte med, utan åker istället till sin syster Jessica, dit jag ska efter jag varit hos pappa.
För jag måste väl få fira jul med min familj också? Theo följer självklart med mig till Vislanda.
Vi är väl där till 19-tiden kanske. Egetligen skulle vi vara med Johans familj denna julafton, eftersom
vi var hos min pappa förra året. Vi har egentligen bestämt varannat år, men eftersom Cia är nere nu så
vill jag ju gärna träffa henne på julafton. Även fastän hon är kvar nån dag efter, men det är ju ändå julafton.



Kommentarer
Postat av: elina

kunde inte johan ta o följa med till din pappa en liten stund i alla fall ? ni är ju ändå en familj. förra och förrförra året åkte vi först till marcus mamma sedan till mina föräldrar och sedan till hans pappa. mkt fläng men vi är en familj och jag tycker man ska vara tillsammans på julafton... :) pusspuss

2008-12-22 @ 11:02:31
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: Johanna

Va med och tävla om ett tandblekningskitt i min blogg =)



Pågår till den 5 Januari

2008-12-22 @ 14:36:01
URL: http://snarttvabarnsmor.webblogg.se/
Postat av: emlisch o elliott

hehe..tack =) ja.. elliotts hår har faktiskt börjat ljusna lite me nu..iaf framme i pannan. hoppas allt e fint.kramis

2008-12-22 @ 18:02:58
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0