Annandag Jul

Det är det idag... Om det var nån som inte visste det. =)
Jag åkte in till Växjö en stund i förmiddags, handlade lite kläder på H&M på samarkand.
Ville inte åka in till stan, då hade jag fått trängas bland mycket folk. Och det är inget kul.
1 tröja (79,50 kr), 1 tunika/klänning (98 kr), 1 par mammabyxor (ej rea, 498 kr) och
5-pack strumpor (ej rea, 69,50) till mig. 1 tröja (79,50) och 1 par byxor (79,50 ?) till Theo.

Resten av dagen spenderade vi hemma, vid lite över 3 kom Johans syster Jessica och hennes barn Ville och Olle.
Vi fikade lite, barnen lekte. Sen tog Johan Ville och Theo med sig ut till lastbilen. Så de fick sitta och titta inne i lastbilen,
det tyckte de var kul =) Imorgon ska Johan ut vid 9 och städa lastbilen, sa han innan. Får väl se hur det blir med det.. =)
Vid halv sex åkte jag till Fia & Johnny en runda, Johan skulle tvunget glo på hockey.. Jag kom hem igen vid 20.
Vid 12-tiden imorgon ska vi åka till min mormor och morfar. Mamma och Kent ska dit också. Fira lite jul med dom.
Och sen på kvällen kanske det blir Ikea med Fia, de har väl "Långlördag" (öppet till 20) imorgon? Någon som vet?

Joel är här och hälsar på, vi fick julklappar av honom. Ett sånt lottpaket med triss (värt 200!)
och en julkorg med choklad. Säkert värt runt 200 kr också.. Theo fick en box med 4 Alfons-filmer.
Nu hoppas jag att han åker hem snart så vi kan gå och lägga oss.. Är trött =)




Kommentarer
Postat av: Erika

Tack tack! :)

2008-12-27 @ 13:12:40
URL: http://theerika.blogg.se/
Postat av: Jannice

hej gumman!

hur har du färgar håret? e jättenyfiken!

pusspuss

2008-12-27 @ 21:02:54

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0