Äntligen lite lugn och ro!

Jag har varit igång hela dagen, har städat och fixat i ett rum här hemma som har varit fullt
med skräp och grejer som vi inte vetat vart vi skulle ha. Nu har vi äntligen fått allt i ordning därinne.
Tänkte ha det som lekrum för det skulle passa så bra. Det ligger bredvid köket och man kan se in från
vardagsrummet. Vi brukar dock ha veden i det rummet, så vi vet inte riktigt hur vi ska lösa det ännu.
Men vi får se. Skönt iallafall att få bort allt skit som vi inte använder.

Imorgon ska vi hem till Fia & Johnny, de ska bjuda på mat =) Vi ska dit vid ett-tiden.
Sen vid fem, halv sex ska vi vara hos Jonas och Martina i Räppe. Vi ska laga mat ihop och fira nyår där.
Det blir säkert en trevlig dag imorgon. kanske lite hektisk, men det får la gå =)

Idag går jag in i vecka 26!
Därför bjuder jag på två kort på "lilla" bebismagen.
Vår lille Eddie (?) har varit helt sjövild både idag och igår, sparkar och slår kullerbyttor i massor =)





Nu ska jag sätta mig i soffan med Johan och mysa lite.
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott nytt år till er från oss :D



jisses vad magen växt ;) mysigt! eddie e ett supergulligt namn! tänkte bara önska en god fortsättning och säga att jag saknar dej! hoppas vi kan ses snart! va fan jag skulle ju ringa kom jag på... haha... har ju en liten hemlighet :) ringer i mon och berättar! e så jävla förkyld nu så man hör knappt vad jag säger.. hehe!



puss och kram / jannice

2008-12-30 @ 20:21:45
Postat av: Nicole - Thilians mamma

ja det är hur skönt som helst :D

och mycket utrymme här nu :D

2008-12-30 @ 20:42:33
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/
Postat av: Tina

Fan va stor du är :) Och du har 14 veckor kvar!

2008-12-31 @ 12:41:42
URL: http://mammatillleo.blogg.se/
Postat av: Josefine

det var en stor mage =) det var j skillnad om man ser från första barnet och nu =)



eddie var ett fint namn =) <3

2009-01-03 @ 02:05:31
URL: http://ucansaybaby.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0