Bakat lussebullar igen =)

Denna gången blev det lussebullar med kesella i. Mycket saftigare!
Just nu håller jag på att lägga in bilder på extrafilm.se som jag vill ha framkallade.
Det är ju ganska kul att ha i fotoalbum, även fast man har alla bilder på datorn =)
Ska nog ta och förstora några också, kanske. Perfekt att ge en förstorad bild på Theo i julklapp !

Nu blir det kanske snart byte av headern på min blogg, har gjort en jag tycker är ganska fin.
Tror Elina ska hjälpa mig att fixa det, vet inte riktigt hur man gör.
Imorgon eftermiddag ska jag och Theo in till Växjö. Ska köpa julklapp till Johan,
och kanske något nytt till mig som jag kan ha på mig på julbordet nu på lördag.
Hade ju egentligen redan bestämt vad jag ska ha på mig, men har ändrat mig. Som vanligt..
Men det är ju sååå tråkigt att gå på stan själv.. Någon som vill med? =)



Kommentarer
Postat av: elina

aa jag vill med ! :D kan hjälpa dig, loggar in på msn nu och väntar på dig ;)

2008-12-03 @ 09:30:38
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0