Candylover

Sitter här vid datorn och smaskar godis.. Varför kan inte jag få vara en sån som hatar godis?
Satt och kollade på CSI NY innan, tycker om polis,- och kriminalserier. =)
Johan har inte kommit hem ännu, funderar på att skicka ett sms snart och fråga om han vet när han kommer hem.
Har precis lekt med kameran lite, vill så gärna vara en sån som blir bra på kort. Av alla de korten jag tog,
blev bara ett par halvbra. Enligt mig alltså. Tänkte lägga ut nån bild, ni får jättegärna kommentera  =)
Tyvärr är det nåt fel som gör att det inte går förstora upp små bilder i mina inlägg..

   





På det understa kortet är jag osminkad, bortsett från lite mascara.
Ganska stor skillnad mellan den och de andra, om jag får säga det själv.. =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker du blev jätte bra på korten!

2008-12-22 @ 10:40:02
URL: http://ensaraliten.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej kikar in här för första gången och måste bara säga... Gud vilken fin bild! Ni är superfina! :)



Ha det gott!

2008-12-26 @ 02:31:12
URL: http://theerika.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0