dags för lite uppdatering

Nu var det ett tag sen jag skrev..

Igår var jag och Theo i Vislanda hos Rosita och hälsade på. Mycket trevligt, var ett tag sen så det var på tiden =)
Theo var först lite blyg när vi kom dit, men det släppte ganska snabbt. Vi var där mellan 13-17 ungefär.
Febern försvann igår också förresten. Han hade 37,8 på morgonen, sen dess har han haft normaltemp.
Skönt att han blivit kvitt det! Nästan ännu skönare för mig, för inatt fick jag ha min sida av sängen ifred..
Det gick ganska trögt för Theo att somna igårkväll, la honom lite över 19 och han somnade 20:40.
Sen när han väl sov så sov han som en stock. Han vaknade bara till en gång vid 23:30, men somnade om direkt.

Idag har vi inte hunnit göra något speciellt ännu, lagade mat och åt vid 12 ungefär, sen diskade jag
och sen var det dags att lägga Theo så han fick sova middag. Han har sovit lite mer än en halvtimme nu.
Vaknar han inte innan 14 av sig själv så får jag gå och väcka honom, annars kanske han inte somnar ikväll.
Johan ska snart åka till jobbet. Han jobbar kväll denna veckan om jag inte berättat det. Så jag och Theo blir
ensamma resten av dagen sen. Får se vad vi hittar på. Kanske bara stannar hemma. Men det är såå tråkigt..


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0