...

Nu har jag och Theo precis varit på Ica, handlade lite och hämtade ut två paket.
Det ena var från H&M, lite nya kläder till Theo. Det andra var från Svalan, en bokklubb.
Därifrån fick vi en bok med traktorer, en almanacka och ett verktygsset för barn.
(+3 år är den för, kommer få ligga och "skräpa" här hemma tills någon blir stor nog att få den)

Köpte middagsmat, idag blir det flygande jakob med ris. Det är väl inte min favoriträtt precis,
men Johan var sugen på det så då ska han väl få det.. =)
Ikväll ska vi bara vara hemma. Imorgon ska Johan ha jouren på assistancekåren,
så han lär väl få jobba rätt bra med tanke på vädret. Få se vad jag hittar på, det är ju inte kul att
 sitta hemma hela dagen om Johan nu skulle behöva jobba mycket.

Nu ska jag börja med maten, Johan har hjälpt sin pappa att hämta ved och är snart klar.
Lite bilder från idag kommer upp senare, om det blev nån bra bild. har inte hunnit titta på dom ännu. =)

tjoo!


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0