...

Nu färgar jag håret. Är så sugen på en annan färg, kul med lite förändring =)
Johan ska snart gå upp och lägga Theo, han får vara uppe lite längre ikväll för han sov på så konstig tid idag
så han är inte trött ännu. Men snart så. Senast kvart över åtta ska han vara i sängen iallafall.
Om jag orkar så ska jag ta kort sen på hur håret blev, annars gör jag det imorgon.

Imorgon ska jag in till växjö och se om jag kan fynda lite kläder =)
Vill gärna ha lite nya kläder, ett par byxor och nån tröja. Det blir säkert en hel del kläder till Theo också.
Jag åker nog in ganska tidigt.. Men när fanken öppnar affärerna förresten? Det har jag ju ingen aning om =S
Får kolla upp det nu ikväll.

Kommentarer
Postat av: c

8 öppnar media market å gina tricot kl 10

2008-12-25 @ 19:52:49

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0