fredag!

Idag har vi inte gjort så förskräckligt mycket. Mest varit hemma.
Vi var och lämnade Johans pappas bil, sen skjutsade vi ut Johanna (johans lillasyster)
till stallet i blädinge. Efter det åkte vi och handlade. Bland annat frukost tills imorgon, gott till kvällen.
Nu ikväll sover Theo i sin säng utan ena sidan. Han har fortfarande spjälsäng, ska köpa ny snart.
Men innan dess är det lika bra att vänja honom vid att sova som i en vanlig säng.
Theo har en sån här säng:


Jag har alltså gjort så sängen ser ut som på den andra bilden.
Tycker bara att brädan kunde varit någon decimeter högre, så det blir som en stödbräda.
Är ju rädd att han ska ramla ur sängen så jag har lagt en kudde under madrassen... =)

Imorgon ska vi ut till Johans farmor & farfar i blädinge klockan 10. Vi ska ut i skogen och hugga julgran!
Vi åker traktorsläp ut i skogen, får se vad Theo tycker om det. Blir han rädd så åker jag och Theo vår bil.
Vi kommer väl vara där till 13-14 tiden kanske. Sen på kvällen blir det julbord i Huseby.
Så imorgon kanske det inte blir något skrivet här. Vi får se =) Ska försöka ta en massa bilder iallafall,
så antingen kommer de upp imorgon kväll, eller på söndag!
Nu ska jag gå och mysa med Johan i soffan!


Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

jaa det är jätte kul :) han börjar bli en stor killen nu ! :D

2008-12-05 @ 23:36:46
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/
Postat av: Malin

Fin din blogg ble:)

2008-12-07 @ 14:19:42
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0