Godmorgon..

Nu har jag och Theo precis vaknat. Jag har druckit varm oboy, Theo drack välling.
Vi väntar med frukost tills Johan vaknar. Om han inte vaknar själv innan halv tio så väcker jag honom.
Theo hade feber inatt. När jag och Johan skulle lägga oss vid lite i 12 så vaknade Theo, jag kände att han var jättevarm
så jag tog tempen på honom. 39,4 hade han. Jag tror det är på grund av en hörntand som håller på att titta upp.
Igår tänkte jag göra en saffranskaka, men det blev aldrig av. Kanske gör det idag.
Det är som sockerkaka med saffranssmak, låter rätt gott =)

Vi åkte aldrig in till Växjö igår, Johan ringde till den han skulle ha jouren åt och han sa att det hade varit lugnt hela dagen.
Så då hade det varit onödigt att hämta bärgaren. Och det var väl bra, för ännu har ingen ringt till Johan.
men vi ska ändå in till växjö, har jag bestämt. För jag måste ha kattsand, och den jag använder till mina kisar
finns på Willys. Den finns väl kanske på Ica här i Alvesta också, men typ 10 kr dyrare säkert.. =/

Jag tror vi har haft en älg i trädgården inatt. Det är stora spår med minst 1-1½ meters mellanrum tvärsöver gräsmattan.
Säkert den där jäääkla älgen jag såg för ett tag sen.. bläää för älgar! Och vildsvin också för den delen!
Snön håller på att töa bort nu, det är kanske hälften kvar av vad som var igår. Lite synd, det hade kunnat vara lite kallt
ett par dagar så snön låg kvar. Om nu all snön försvinner nu så hoppas jag att det hinner komma ny till julafton!

Näe hörni, nu ska jag inte uppehålla er mer. Ska nog in i duschen.. om jag orkar. =)
Tjoo!

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0