Handlat..

Jag bestämde mig innan för att jag och Theo skulle in till Citygross och handla, så vi gick ut till bilen och satte oss.
Sen ville bilen inte starta! Ringde Johan, men han var redan i Växjö. Så jag ringde Stefan (Johans pappa) och frågade om han ville komma ut och ge starthjälp.. När han väl kom så hade vi ju inga startkablar. Attans. Så han försökte starta bilen om och om igen, till slut gick det. Fattar inte varför den var så seg? Typiskt att den startade när han försökte, jag försökte ett par gånger under tiden jag väntade på att dom skulle komma ut, men inte fan ville den starta då. Haha vad dålig jag är som inte ens kan få igång en bil, jag som gått fordonsgymnasiet.. =) Johanna var också med, så jag frågade om hon ville med in till växjö och de ville hon. Så jag slapp åka själv. Visserligen var ju Theo med men det är ju inte samma sak.. =)

Kom på också att jag inte skrivit något om att jag gått in i vecka 24!
Det gjorde jag i tisdags, idag är jag i v.23+3.
Bild på magen, tagen igår!



Och lite bilder på Theo när han klättrade på sin tågbane-låda.. =)
 

Kommentarer
Postat av: Marita

Jäkla vilken mage du ha. Åh va söt theo e.

2008-12-19 @ 21:09:17

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0