Hejhej

Idag har vi inte gjort så mycket. Vart inne på citygross innan och handlade.
Faan vad man märker skillnad på affärer! Det som kostade mig 700 kr på citygross,
hade nog inte kostat lika mycket på willys. men på Ica hade det kostat ännu mer.
Ska nog in till Växjö senare idag igen, Johan har inte kommit hem ännu och jag har precis börjat med maten.
Idag blir det potatis, sås, kotletter (benfria) och kokta grönsaker.  Känner jag Johan rätt så kommer han vara
trött sen efter han har ätit, så då kanske jag och Theo åker och handlar på Willys. Mat blir det bara isåfall.
Det var billig bensin på Preem i Räppe (som ligger lite innan växjö), så jag tänkte jag kunde tanka där.
men vi får se hur det blir. Nu måste jag till spisen. =)




Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0