HO, HO!

Hoppas alla hade en bra dag igår!

Vår dag såg ut såhär:
Klockan 12 var vi hos Johans farmor & farfar. Vid 16-tiden kom "tomten", Theo blev livrädd för honom, stackaren.. =)
Någon gång mellan 16:30-17 åkte jag och Theo till Vislanda och firade med pappa, Cia, Fia & Johnny.
Lite innan 20 åkte vi till Jessica (johans syster) och firade vidare där. Öppnade julklappar.
Vi kom hem ungefär 22:30. Theo somnade som en stock i bilen, han vaknade inte ens när jag tog in honom,
bytte kläder och blöja och gav honom välling (som han drack i sömnen). Han var helt slut efter dagen =)

Ska försöka skriva upp senare vad vi fick i julklapp. nu ska vi till Citygross och handla lite. jag ska färga håret.



Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

aha okey :D

vi har inte tagit hem thilians julklappar ännu, tar in dom när jag flyttar i stället :P



jag vet faktist inte :P

om jag nu ska det så ska jag bara köpa inredningesaker :) det är de dom pengarna ska gå till :)

2008-12-25 @ 19:48:07
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0