Inte mycket bloggande i helgen

Nä, det har inte blivit så mycket skrivet. Så jag får väl ta och skriva en liten sammanfattning av helgen som gått.
I fredags åkte jag och Johan till Jannice och Glenn i Älghult. (Theo var hos Jessica)
Vi hade jättekul, jag var ju självklart nykter men Johan fick dricka lite.
Vi spelade lite Wii, x-box oxh sjöng för fulla muggar =) Vi kom inte hem förrän två kanske.
Sov till 10 på lördagen. Vid ett åkte vi till Jessica och Davis för att hämta Theo, och åt lite pizza ihop med dom.
Vid tre åkte vi till Vislanda och tittade lite på julskyltningen, men vi var där inte så länge.
det fanns inte så mycket att titta på, plus att det regnade. Så vi åkte hem istället, och var hemma resten av dagen.

Igår var vi på julbuffé klockan 12 i Vislanda värdshus. Det var väl lite sisådär,
tyckte det fattades ett par saker men kommer inte på vad. Och Servicen var inte den bästa heller,
man fick vänta en evighet på att få dricka. Men det var iallafall ganska trevligt.
Efteråt vid lite över två, gick jag och Fia bort till pappa. Johan och Johnny tog bilen.
Vi gick för att försöka få Theo att sova i vagnen. Vilket funkade.
Hemma hos pappa bytte Johan och Johnny däck på fias bil. Sen drack vi lite kaffe.
Nån gång mellan fyra-fem gick vi hem till Fia och Johnny
(återigen, jag och fia gick, Johan och johnny åkte..=))
var hemma hos dom till sex ungefär, sen åkte vi hem.
Hade så förbannat ont i magen igårkväll. Riktigt jobbigt.

Nu har vi en riktigt kamera också, så jag kan ta lite bätte kort. Förhoppningsvis. =)
Om en timme ska jag till tandläkaren. Hoppas de lyssnar på mig denna gången,
när jag säger att jag inte vill ha sånt klet man får på tänderna precis innan man är klar.
Det gula äcklet. Jag tycker det smakar så förbannat äckligt så jag spyr nästan av det. Bläh!

that´s all for now, over and out

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0