"Julklappslistan"

Av mig och Johan fick Theo:
Bilmatta, Timmerbil, En bok med grävmaskiner, Ett träpussel med grävmaskiner, 
fyrhjuling (ingen riktig..)Sifferpussel (matta), En tröja+byxa. Något mer kanske men kommer inte på vad just nu.
Ett flygplan med ljud och ljus + 100 kr (från johans farmor & farfar)
Nalle Puh kubpussel med 6 olika motiv, skjorta+byxa (från Fia & Johnny)
Byggklossar, järnvägsset (från Cia)
Två bilar (från min pappa)
ett set med bilar + tillbehör från FisherPrice (från jessica m. familj)
Bandyklubba, bandymål, ljussvärd, skyffel, tröja+byxa, väska (från johans föräldrar)
En tigernalle (från jennie & johanna)
Jag vet inte om jag glömt något, men jag tror det mesta ska vara med..

Johan fick en tröja av mig, och en fin klocka av David (jessicas sambo)
klockan var häftig, i urtavlan stod det SAAB och 9:an och 3:an var de enda siffrorna.
johan är ju ett saab-fan så det passade perfekt till honom =)
Jag
fick tre tavlor (lasse åberg) och två ljusstakar (med två tillhörande ljus) av Johans mamma.
Av Johan fick jag 1000 kronor, som jag ska ha till mellandagsrean om jag hittar nåt jag vill ha.










Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

aha okey, men då kanske man sk sticka till Ikea i stället, nja jag vet inte :P

kanske inte ska in nu för min mormor och morfar ville att ajg och thilian skulle dit, och det är vi två.

men vi kan nog träffas någon annan dag :D

du kan ju kanske komma till mej oc hälsa på när jag har flyttat och fåttigåning allt ?

2008-12-25 @ 21:35:32
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/
Postat av: Nicole - Thilians mamma

Ikea är bäst faen :D jag åker dit fredag lördag eller söndag :D få se lite :)

hahaha ingen fara :D jag är inte farlig ^^

2008-12-25 @ 23:26:59
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/
Postat av: Nicole - Thilians mamma

ahh :D

jag hinner kanske inte åka till ieka innan jag flyttar :(

men jag hoppas det finns en liten lcuka så man kan sticka ner dit i två timmar :D

jag har ju redan skrivit en lista på vad det är jag ska ha :P ^^

och jag flyttar söndag måndag, troligtvis ;P ^^

2008-12-26 @ 17:53:38
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0