määh?

Jag trodde Johan skulle gå på Jouren på Assistancekåren nu på eftermiddagen, men nu är det ju strax kväll!
Han har bara suttit och spelat Xbox hela eftermiddagen, nån middag har vi inte gjort och jag tänker faktiskt
INTE komma på något och laga mat helt själv, som jag alltid brukar få göra. Theo fick nyss äta mat som jag
fryst ner vid tidigare tillfälle, så han fick nåt i sig iallafall... Hade jag vetat att Johan inte skulle ha jouren förrän sent
idag, så hade man ju kunnat hitta på något! Nu är hela dagen bortkastad, har knappt gjort något på hela dagen!

Nu är Johan ute med Theo och leker i snön. Tänk att han kan göra något ändå..


Irriterad!

Kommentarer
Postat av: elina

förstår att du blir irriterad, hade jag också blivit... och jag blir det rätt ofta haha fan för den som uppfann x-box :P pusspuss

2008-12-13 @ 17:15:07
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0