Onsdag

Idag skulle vi gå upp vid 07:30. Jag ställde klockan för säkerhets skull,
eftersom Theo börjat sova till 8 eller ännu längre. Men vi kom inte upp förrän 8:20..
Vi skulle ju vara på dagis vid klockan 9. Men vi kom inte försent iallafall, skönt det.
Vi pratade lite om de olika avdelningarna, hälsade på de som jobbar där och fick se hur allt såg ut.
Inskolningen börjar den 7:e januari klockan 9. Hoppas det går bra. Theo var lite blyg idag i början,
sen sprang han mer än gärna runt och tittade. och när vi skulle hem så tog vi en bil han hade i handen,
då blev han jättearg för den ville han ju fortsätta leka med.. Stackaren! =)

Vid 1 åkte vi till församlingshemmet, Jessica ville att vi skulle följa med dit för det var avslutning där idag.
Sånt babycafé typ. Så vi var där och alla sjöng och gjorde rörelser, jag har ju knappt hört låtarna förr så jag
satt bara och tittade på alla andra. Theo klappade händerna och verkade tycka det var kul iallafall.
Liiite för många barn bara, en jäkla massa var där. Jag skulle trivas bättre om det hade varit hälften kanske..
Men jag är ju en sån som inte är så förtjust i att träffa så jättemånga nya ansikten på en och samma gång.
Blygis är vad jag är. Jobbigt. jag hade hellre varit en sån som kan prata och söka kontakt med andra.
Men inte för mycket, vissa är bara alldeles FÖR mycket på.. Ska synas mest, känna flest, höras mest, ja ni vet.
Men som sagt, lite mindre blyg skulle jag gärna vilja vara.

Vid 18:30 ungefär ska vi till Johans kompis Jonas, och hans tjej Martina. De har precis flyttat till lägenhet,
så vi ska dit och hälsa på. Mycket att göra idag, för ovanlighetens skull.  Detta inlägget blev lite väl långt,
så jag får väl försöka runda av här. Jag bjuder på lite bilder!

   



Lite halvsuddiga kanske..
Men visst är det mysigt? Fint nu när det kom snö idag också! =)

Kommentarer
Postat av: Jannica

Gud va mysigt=)

2008-12-11 @ 13:28:58
URL: http://jaanniica.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0