Tisdag

Idag hade Theo inte mer än 37.9 i feber. Får hoppas den håller på att försvinna nu.
Jag vet fortfarande inte om det är tredagars-feber eller om det är pga en hörntand som han håller på att få.
Den sprack igenom igår. Han har i stort sett alltid feber när han får tänder. Och så är han dålig i magen,
vilket han har varit de två senaste dagarna också. Men vi märker väl om han får utslag som tyder på att
det var tredagars-feber. Annars kan jag garantera att det var på grund av tanden.

Igår följde jag och Theo med Fia in och handlade på Citygross. Det fanns inga svarta panelhängare,
så jag köpte de i silver istället. Jag har svarta gardinstänger men silvriga beslag, där jag hade tänkt ha
dom så det går nog. Det syns väl inte så förtvivlat mycket ändå om man inte vrålglor på det.. =)

Jag undrar vad vi ska göra idag?

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0