vad har hänt idag?

Dagen började med att jag och Theo vaknade vid 8 ungefär. Theo kom in till mig vid 5:30 imorse
och la sig på Johans sida av sängen, han ville sova bredvid sin älskade mamma =)
Gick ner, åt frukost, duschade.. Sen vid 10 ungefär åkte vi till Fia & Johnny. Fia ville ha hjälp med
en sida på internet där man kan "prova" olika frisyrer för att se vad man kan passa i.
Vi åkte hem strax över 13, Theo somnade i bilen och sov till 13:20 ungefär.
Jag ringde till Johans lastbil vid 13:30, för att fråga när han kommer hem. Elvis svarade,
Johan var ute och lastade och skulle strax åka hem. Så jag började med maten, somidag blev lasagne.
Ingen mix denna gången, utan jag gjorde egen hemmagjord. Johan och Theo tyckte mycket om det,
men jag är ju ingen köttfärs-fantast direkt.. Det slank ner iallafall. Det var ju inte äckligt alltså.

Efter det har vi inte gjort så mycket. Theo har ritat lite, lekt med sina bilar,
 lagt in lite leksaker i tvättmaskinen. (han tyckte väl de behövde en liten tvätt kanske?)
Nu ikväll tittade jag på unga mödrar, har ju missat flera avsnitt nu. Måste försöka komma ihåg det =)
Johan gick upp och la Theo vid sju, och han somnade nästan direkt.
Han sov ju bara 20 minuter ungefär idag, så han var riktigt trött.

Imorgon ska jag och Theo dra in en sväng till växjö tror jag, vill gärna köpa två ljuslyktor som finns på ÖB.
Såg dom i reklambladet vi fick idag. Det hade varit mysigt att ha ute på trappan.
Nu ska jag titta lite på tv tillsammans med Johan. Vi lägger oss mellan 21 - 21:30,
eftersom Johan stiger upp vid 3 inatt.

Tjoo!


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0