Växjö..

Jag och theo ska strax åka in till växjö, ska gå på stan lite.
Måste in på H&M och se om jag hittar ett par nya mammabyxor..
Det kommer väl isåfall gå på runt 400-500 kr, lite dyrt tycker jag.
Man använder ju dom inte (oftast inte) mer än när man är gravid.
Så de borde vara liiite billigare tycker jag.. =) men men, så är det.
Får se om jag hittar några. De ska isåfall helst vara svarta.

Nähe, nu ska jag på toa så att jag förhoppningsvis inte blir tvungen att leta upp toalett i växjö.
Min blåsa har ju en förmåga att alltid jävlas när jag ska nånstans. =/

Ser någon mig i växjö så kom gärna och säg hej =)

Kommentarer
Postat av: Sarah - 21 år och blivande tvåbarns mamma!

Jag kände dom första små sparkarna när jag var i vecka 16, sen blev dom bara mer och mer tydliga. NU hoppar man nästan till ibland när lillen sparkar upp mot revbenen och i sidorna.. hehe =)

När kände du dina första?

2008-12-04 @ 21:12:24
URL: http://lillsaraah.blogg.se/
Postat av: elina

#side heter avsnittet där det handlar om sidokolumnen, där står right, left m.m. det är ramen. :) fin header ! pusspuss

2008-12-05 @ 07:32:38
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0