Aj som F*N!!!

Jaha, nu har jag också blivit stucken av en getingjävel.
Trampade nyss på en geting härute och blev stucken för första gången i mitt liv.
Jag säger bara: AAAJJ vad ont det gjorde!
Gadden fastnade inte i foten som tur var. Tror inte det iallafall, såg inget där.
Precis mitt under vänsterfoten. Trodde dock att hela foten skulle svullna upp, har hört att det brukar svullna upp men det har det inte gjort. Bara runt själva sticket, men inget mer.
Tänk, jag klarade nästan 21 år utan att bli stucken. haha =)

Theo sov knappt 20 minuter innan, så jag försöker få honom till att sova en stund nu också.
Vi badade lite i Theos pool nu precis, innan geting-incidenten.

En sån här pool har Theo


Har endast lite vatten i bottnen, lite mindre än på bilden. Och så står den lite i lutning så däruppe vid bollarna är det inget vatten alls. Ska fylla på lite mer vatten sen kanske.

Jag fick ihop rätt så mycket potatis innan! 2-3 kilo minst iallafall. Bättre än inget =)
Ska nog snart börja med maten, vet inte när Johan kommer hem men det blir nog snart.

Tjoo!

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0