Dagen!

Idag har jag och Theo varit nere i Örkelljunga och hälsat på mamma, kent och kristina. Theo hade jättekul med hunden och katterna, och de gamla fina (antika?) leksakerna. Vi kom ner vid lite över 10 och åkte hem strax efter 18. Det var kul att träffa dom igen, det var ett tag sen sist. Så tråkigt att vi ska bo så långt ifrån varandra...
Fick reda på att Theo ska få en go-cart av Kent, en som är specialbyggd och ser ut som en Saab 900. Häftigt som f*n =)

Nu ikväll hade vi besök av Jonas, Martina och Markus. Alltid trevligt med sällskap! =) Theo tycker jättemycket om att leka med Markus, det är hans nya lekkompis.  =D

Nu ska jag och Johan gå och lägga oss, vi är trötta. Inte så konstigt kanske när klockan är långt efter sängdags.
Natti natti

Tjoo!


lillasyster kristina


Kristina och theo


mormor VS barnbarn =)


Kent och theo


Kommentarer
Postat av: Martina

Jaa Theo har verkligen börjat gilla Markus och Markus gillar Theo :) fast det gör vi jue allihop! ;)

2008-07-10 @ 23:53:55
URL: http://baramartinaas.blogg.se/
Postat av: Kristina

Det va jätte kul och träffa er igen:) synd att Johan inte följde med hade vatt kul om han också hade följt med:) Men jag tänkte om jag kanske kunde komma upp nån helg efter jag jobbat ihop lite pengar så kan ta bussen upp och hem. Puss Älskar er<3 Hälsa Johan

2008-07-12 @ 14:38:44

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0