dödstrött...

idag har jag och Theo varit i varberg med Fia och hälsat på Pia och Cia. åkte vid tio och kom hem vid nio. Theo sov hela vägen hem så han var vaken i en timme, sen skulle vi lägga oss vid strax över tio men theo ville inte somna utan låg bara och skrek. Både i min och sin egna säng. Så Johan tog Theo och satte honom i bilen och är just nu ute och kör en runda för att se om han somnar. Vi är jättetrötta alla tre, just den här metoden är bara (förhoppningsvis) en engångsföreteelse.

Nu ska jag gå upp och lägga mig sålänge. Får se om Theo somnar till slut..

Zzzzz..

Kommentarer
Postat av: Fia

hoppas att han somnade tillslut kram

2008-07-20 @ 00:18:40
Postat av: martina

somnade han i bilen sen ? :)

2008-07-20 @ 10:56:02
URL: http://baramartinaas.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0