goddagens!

Nu har vi precis haft finbesök här hemma, Elina, Marcus och Nea var och hälsade på! Så otroligt roligt =)
Elina ringde vid halv två-tiden och frågade om dom kunde komma. Klart att de kunde det!
Vid halv fyra ungefär körde jag ner till oljeshejkerna och visade vägen hem till oss. Nu har de precis åkt hem.
Sååååå kul att ni ville hälsa på! Hoppas det inte dröjer lika länge till nästa gång. =)

Igår var jag och Johan, Fia och Johnny i Falkenberg och tittade på Solsting och Snésprång, den var ganska bra, Dag-Otto är ju bäst som vanligt. =) Efter det åkte vi till Mcdondalds i Halmstad och åt, sen hem. Vi var hemma strax innan ett. Då var man lagom trött! Somnade, sov till kvart över elva (!!!) Theo hade ju sovit hos johans föräldrar så vi hade en riktig sovmorgon. Men jääklar vad ont i huvudet jag fick av att sova så länge! Usch!

Jag tänkte att jag skulle lagt upp en bild på Nea och Theo tillsammans, men just nu vill inte datorn som jag vill så den bilden får komma in senare idag eller imorgon. =)

Nu ska jag byta blöja på Theo..

Tjoo!

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0