Hallååja!

Idag har vår lilla familj varit på minisemester!
Vi åkte först till ullared, gick in på Ge-kås och handlade lite (mest kläder till theo) en födelsedagspresent till theos kusin Ville, och lite annat smått.
Efter det åkte vi vidare till Varberg, åkte upp till Varbergs fästning och gick runt där och tittade. Det ligger ju precis vid havet så jag tror jag fick till några fina bilder därifrån, ska försöka lägga upp dom imorgon för datorn strejkar så fort jag försöker föra över bilderna. När vi varit där åkte vi en runda inne i varberg, sen åkte vi förbi Funcity och tittade hur det såg ut. Jag brukade vara där med pappa, fia pia och cia när jag var mindre, men då hette det Himleriket.
Vi åkte småvägar till Halmstad, där regnade det och var jättetråkigt väder. Gick in på biltema en runda, sen bestämde vi oss för att åka hemåt.
I Ljungby åt vi på McDonalds. Vi kom hem lite i åtta. Så ungefär 12 timmar var vi iväg. Vi har haft kul, det var skönt att få komma iväg lite bara vi tre.  Nu ska vi strax gå och lägga oss, dödströtta är vi! =)
Lägger som sagt upp bilder imorgon, om det vill funka då.
Ha det!

Tjoo!

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0