hejhej!

Nu var det ett tag sen jag skrev. Sist skrev jag om att vi skulle åka och handla. Uppdatering efter det enligt följande;

När vi var inne på Willy´s och skulle handla, så ringde Johans syster Jessica och frågade om vi ville hänga med till Halmstad och bada. Vi sa ja, skyndade oss att handla, åkte hem, packade lite saker och sen åkte vi mot halmstad. Vi skulle först bada vid Tylösand med det var helt smockfullt där så vi åkte till Ringenäs (?) istället och där var det inte lika farligt =)
Så sköönt det var att sola. Fick faktiskt lite färg.

Vid halv sju åkte vi från stranden, ner till centrum och gick en runda i jakt på en restaurang. Hittade till sist kinarestaurang, och vi åt jättegod kinamat (fyra små rätter till oss och köttbullar m. pommes till Theo & Ville)
Vi kom därifrån vid halv tio ungefär. Då var det raka vägen till p-huset som gällde.
Det var skönt att komma hem.

Lördagen:
Vid ett kom fia & Johnny, pappa, Rosita & Vibeke. theo öppnade presenter och sen åt vi varm smörgåstårta. Gott, men jä*ligt mättande.. =)
Tårtan var en marängtårta med "banangrädde" och dajm. Den smälte väldigt fort, så vi fick ta till en annan tårta som jag hade gjort på morgonen. Philadelphiatårta med dajm. mmm... =)
De åkte hem någon gång mellan 15-16, hade inte alls nån koll på tiden.
Theo fick:
100 kr av min faster Ingela
1 par byxor av min pappa
En bil (typ lära-gå-bil ?)
Bilar man kan ha i badkaret

Jag tänkte att jag skulle försöka ta lite kort på vissa saker han fått och lägga ut dom här, har inte hunnit ännu.
Kanske blir ikväll. Nu ska vi äta frukost och sen ska vi åka till Dädesjö och bära möbler i farfars gamla hus. Skriver senare. (tror jag)

Tjoo!

Kommentarer
Postat av: Nicole

hehe ja , det var jag som kom på det ^^

ja vi har haft en helöt underbarhelg :D jag har till och med fått lite färg :D hur har eran helg varit ?

2008-07-27 @ 19:15:08
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0