Nu sover Theo

Han var trött idag.. =)
Han sov fem minuter i bilen när vi körde till Vislanda i förmiddags, sen sov han 13:15 - 14.20 ungefär. Sen har han inte sovit mer. Jag fick mina gardiner sydda. Hade iofs ett par gardiner till som hade behövts sys upp sisådär en halvmeter men det tar jag en annan gång.
Tack för lånet Fia =)

Johan kom hem strax över tre idag. Då åt vi schnitzel med pommes. var väl sådär gott. Funderar på att göra pastasallad med kyckling imorgon, det är godare att äta när det är varmt.

Vid fem åkte Johan till skyttet, det var nån liten tävling idag. Under tiden har jag dammsugit, diskat, hoppat med Theo på studsmattan (han älskar det), badat och nattat honom gjorde jag nu precis. han somnade som en stock, han drack halva vällingflaskan sen somnade han och drack resten i sömnen.. =) Min lille gosefis.. *hihi*

Nu väntar jag på att Johan ska komma hem.

Lite bilder:

    


  

            


Tjoo!





Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0