Om gårdagen

Jag, Theo och min syster fia åkte ju upp till vår syster Cia igår, vi åkte typ halv nio och kom fram vid 11-tiden.
Satt och pratade, åkte och åt pizza, gick på en liten djurpark, hälsade på cias moster, och sen åkte vi tillbaka hem till cia.
Vi åt lite glass, hoppade studsmatta (Theo ääälskade det, han skrattade jättemycket!)
Sen var klockan helt plötsligt nästan åtta. Vi packade iordning allt, och körde därifrån när klockan i bilen var prick 20:00.
Det regnade i stort sett hela vägen hem. Vi kom hem vid lite i 23, och då var både jag och Theo aströtta. Theo hade sovit i bilen men är van att sova från 19:30-08 ungefär. Men han somnade direkt när jag la honom i sin säng. Och jag somnade också fort.  Men det var kul att träffa både Cia, Pia och Johnny.

Idag är jag jätteseg, det känns som att jag la mig vid 3 och gick upp vid 6. Sä jä*la trött! Tråkigt väder är det idag också.

Nu ska jag försöka få Johan till att göra något, jag blir bara tröttare av att sitta och´inte göra något.

Tjoo!

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0