Örkelljunga imorgon!

Japp, imorgon åker jag och Theo ner till Örkelljunga en sväng. Johan ska vara borta hela dagen så han följer inte med.
Ska bli kul, det var ett tag sen jag var nere.

Idag har vi inte gjort så mycket, varit ute och åkt en runda och sen bara varit hemma. Vi håller på att kolla på National Treasure 2, den är pausad just nu för Theo vaknade till lite. Men snart ska vi titta igen =)

Igår kväll hade vi besök av Johans kompis Jonas, hans flickvän Martina och hennes lillebror Markus. Vi grillade. Theo fick en pyjamas, en stor drake (gosedjur typ) och något annat klädesplagg som jag egentligen inte vet om det är pyjamas eller vad det är.. =S Kul att han fick presenter redan nu =)

På lördag ska vi på kalas två gånger, först hem till Rosita och fira Melissa som fyller 1 år. Och Fia fyller 23. Senare på dagen ska vi fira Johans syster som också fyller 23, och hennes son Ville som fyller 2 år (2 dagar innan Theo)
Så det blir full rulle=)

Nähe nu ska vi titta färdigt på filmen!

Tjoo!



Kommentarer
Postat av: Martina :)

Hej!

Tack för den trevliga kvällen i går :)

hehe, anar att du har lite svårt att förstå vad det var för kläder men hon på affären lilla bus sa att den med katten på var en mer sommar/spring dräkt , och det andra kan vara både till pyjamas och en helt vanlig vardagsdräkt! Jag hade med lite svårt att förstå vad det var till för :) så jag frågade! Hälsa Johan och gullplutten Theo! Kram

2008-07-09 @ 23:18:13
URL: http://baramartinaas.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0