Solsting och Snésprång

Japp, idag ska jag och Johan åka med Fia och Johnny till Vallarnas friluftsteater i Falkenberg. Ska bli kul. Men Theo får vara hos sin farmor och farfar. Hade helst velat ha med honom men det går ju inte. =(

Köpte lite kläder till Theo igår. Två par mjukisbyxor, en t-shirt, en tröja och en söt mössa med snobben på. =) Allt från H&M. Bästa affären enligt mig.

Nej nu ska jag fixa mig lite, och se om dammsugaren vill starta igen. Den dog innan, kanske blev överhettad för jag hade en liten smal slang som man ska ha till att dammsuga elementen med. Och på högsta effekt. hm. Hoppas jag inte haft sönder den. =)

Tjoo!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas den va bra :)

vi får ta och hitta på ngt allesammans ngn dag snart :)

2008-07-16 @ 23:44:03
URL: http://baramartinaas.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0