äntligen fredag!

Igår var jag och Theo hos Rosita, från ca 10:30 till 14:30. Trevligt som alltid.
Vid 18:30 stack jag o Theo på tupperware-party, är ju inte mycket för sånt men.. Johans syster var "värdinna".
Beställde två grejer som kommer göra oss fattiga, tänk att två plastgrejer kan kosta 743 kr ihop!! Rena rånet nästan.. visst, de håller ju, men ändå. Johan höll på att dö ju. =)

Idag har vi inga speciella planer för dagen, måste iväg till affären o köpa kattmat o kattsand, och lite mat till oss.
Kanske ska upp till stallet och hjälpa till att leda en häst senare i eftermiddag. Rositas barn Samantha ska rida och har ingen som kan leda hästen. Jag hjälper mer än gärna till.

Natten var för jävlig! Kunde knappt sova på hela natten, hade så förbannat ont i mitt vänstra ben! Mest ont gjorde det i knät, och så strålade det både uppåt och neråt. Vete fan vad det var, men det kan väl ändå inte vara växtvärk? Kanske var ischias, men då brukar jag ha ont i ryggen också. Tog iallafall på mig ett par mysbyxor, tänkte att det kanske kunde hjälpa om det blev varmare, men det gjorde lika ont ändå. Gick ner och tog en alvedon, upp och la mig igen ochefter tio minuter ungefär ringde johans klocka. Bad honom att hämta fällen vi hade i Theos vagn i vintras. Vet inte om det var den eller alvedonen som tog bort den värsta smärtan, men somnade gjorde jag. Som tur är sov Theo till halv nio, så jag fick ett par timmars sömn iallafall.  Nu känns det ingenting i benet, hoppas det är borta, vad det nu var!


Tjoo

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0