Då var det Söndag då..

Igår var vi hemma nästan hela dagen, fixade lite i trädgården och tog bort ett staket.
Vid halv fem åkte Johan till Thalia för att titta på fotboll (2-1 till Spanien haha)
Jag och Theo åkte till Rosita strax över fem, och var där till lite i nio. Åkte hem till Alvesta sen, Johan var hos sin syster Jessica så då åkte vi också dit, spelade "så kan det låta" eller vad det hette. (påminner om så ska det låta från tv) Jättekul, sånt spel vill jag ha! =)
Vi kom hem vid halv tolv ungefär, lite sent kanske. Theo sov ända till kvart över nio imorse.
Så man fick lite sovmorgon, men var lika trött ändå..

Idag tror jag att vi ska fixa lite till i trädgården, ta bort allt gräs som var vid staketet vi tog bort.
Theo älskar mannagrynsgröt. Han fick det till frukost både igår och idag, han blir jättearg när det tar slut men jag vet att han inte orkar mer. hihi =)

Nu ska jag gå och byta blöja på Theo, känner i luften att det behövs. *rynkar näsan*

Tjoo!


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0