dagen!

Idag har vi gjort mycket, vid elva körde vi ut Johans lillasyster Johanna till ett ställe utanför Ingelstad, hon skulle ut och rida. Kom väl hem vid 12-tiden, var ute lite i det fina vädret och lekte lite.
Senare vid strax över 15 åkte jag och Theo ut till Tyrolen i Blädinge. Träffade min syster, pappa + några till. Tittade lite på dansuppvisning av Bugg och Lindyhop. Jag blev nästan lite danssugen. =) Theo satt i vagnen och diggade musik.

Vid 17:30 ungefär åkte vi hem, bytte från shorts till capribyxor, tog min medicin och åkte sen till svärisarna för vi skulle grilla. Gott som f*n, var rejält hungrig.
Nu har jag precis varit uppe och lagt Theo, han somnade nästan direkt. Har inte hört ett pip sen jag gick ner iallafall. Imorgon ska vi sätta upp studsmattan här hemma, den är jennie o johannas egentligen men de har inte plats med den hemma hos johans föräldrar just nu. Ska nog se till att hoppa lite hihi=) 

Johan ska jobba natt denna veckan så det blir nog att jag och Theo åker ut till Rosita så Theo och Melissa kan bada tillsammans. =) På onsdag ska jag och Theo till Johans farföräldrar, hans farmor fyller år. Johan jobbar ju då så han följer inte med. Nähe, ska väl inte avslöja alldeles för mycket av veckan som kommer, då har jag ju inget att berätta om. =)








Så skönt i gräset..


Nisse
Tjoo!  

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0