Fredag

Just nu håller jag på att leta lite recept på datorn, ska ha flundra till middag idag och vet inte vad jag ska göra till. Tänkte om man kunde göra citronsås? Eller lime? Hade kanske varit gott.
Längtar tills posten kommer idag. Har beställt en grej och hoppas, hoppas på att det kommer idag.. =)

Theo sov i vår säng inatt igen. Fast denna gången hostade han ingenting alls på hela natten, så ikväll blir det hans egen säng som gäller. =) Han hostade lite nu på morgonen och fick därför lite hostmedicin, han är såå duktig, hoppas det håller i sig att han tar medicin självmant utan trubbel.

Nä nu ska jag leta recept som sagt.. Tjosan!

Kommentarer
Postat av: jaana

Hej gumman ;D oj vad du är duktig och lagar flundra:P hade jag aldrig pallat xD..du får komma ner snart :D saknar dej så

pussar jaana

2008-06-27 @ 10:29:04
Postat av: jaana

miss u :D :D

2008-06-27 @ 10:31:19
Postat av: Fia

Vad duktig du är theo :)

2008-06-27 @ 13:32:34

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0