Hänt sen sist

I lördags kväll var vi på 50-årskalas, har som vanligt otur med maten, tycker inte om fisk och skaldjur, som tyvärr serveras alldeles för ofta. =(
Det var väl lite sådär där, hade ganska tråkigt och kände mig ganska "obekväm" och ville helst därifrån fortast möjligt, men fick gott stanna ända till 20:30!!

Igår (söndag) Gjorde vi inte så mycket, var hemma och fixade lite. Rensade lite rabatter, klippte med MIN grästrimmer.^^
Åkte en runda till vislanda och träffade Fia & Johnny, pappa, och ett par andra. De var vid sin klubbstuga och fixade i ordning lite. Åkte hem sen, badade lite i poolen (29 grader!) var rätt skönt. Gjorde nog inte så mycket mer igår.

Idag har Johan varit ledig, vi var i Vislanda idag igen, hos Rosita. Hjälpte henne lite med hennes pool, tittade på söta Melissa när hon kröp runt i gräset och ställde sig upp mot barnvagnen helt själv. Duktig hon är! =)
Hon och Theo satt och åkte bobby-car en stund. =) Satt och pratade lite med Rosita.
Vad gjorde vi mer? *tänker efter*
Johan hjälpte Casper lite, puttade ut en bil eller vad de nu gjorde... Sen gjorde vi nog inte mycket mer, åkte hem lite i sju, åt lite och nu sitter Johan (läs: ligger) i soffan och tittar på fotboll. Jag badade Theo innan och la honom i sängen, han ville inte ha välling men somnade ändå. Han har ätit lite dåligt de senaste dagarna, men det är väl värmen kanske. Dålig i magen har han varit hela helgen också.
 Det är väl dags för oss att gå och sova, Johan ska upp klockan 3 och behöver nana snart.

Fick förresten sovmorgon till 8:30 igår, och till 09:00 idag! wohoo! =) Imorgon får Theo nog sin 6:e tand, tyckte jag såg lite av den innan. =D

Nähe nu ska jag väl försöka slita Johan från tv:n.. wish me luck!

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0