Hemma

Kom hem för en halvtimme sen ungefär, har varit hos jessica och David. Jag och Theo skulle ju på allsång i Hagaparken med Jessica egentligen men det var inget idag. Så vi åkte och tittade på ett hus de har budat på och troligtvis ska få köpa, ute i Blädingeås. Det var väl ganska fint, fin utsikt över åkermark men huset i sig tyckte jag var sådär..

Imorgon måste jag komma iväg och handla, eftersom det är midsommar sen. Synd att våra potatisar inte är klara ännu, hade varit kul att käka egen potatis nu i midsommar. Men men, det får bli sen när de är klara. =)

Theo har bara sovit en gång idag, vi gick upp vid 08:20 och sen sov han mellan 12-13:30 ungefär. Så han var lagom trött nu när han äntligen skulle få sova, han sov nästan när han drack välling.. min älskade sötnos..

Nu ska jag sy lite på min duk som jag håller på med (korsstygn) beställde den samtidigt som Theos Doptavla som jag gjorde själv. Duktiga jag.

Tjoo!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Heh kul att du hör av dig i bloggen :) alltid kul att veta vilka läsarna är :D

vilken sööt lite pojk du har :) sätt dej på lunar lite så där :) men nu ska jag börja bevka din blogg :D ha det bra :D kramra

2008-06-18 @ 22:03:24
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0