ja, jag lever.. =)

Nu var det ett par dagar sen jag skrev. 
I fredags var vi i vislanda och firade midsommar, hos Sabina och Martin. Där var också Fia & Johnny, Rosita, Casper, Melissa, Samantha och Alexander, Cilla och hennes pojkvän (kommer inte ihåg vad han hette) Vi firade ganska lugnt, åt god mat och spelade kubb. Väldigt trevligt måste jag säga.
Theo blev arg över att den ena katten inte ville leka med honom. =)

Senare på kvällen satt vi inomhus och spelade ett spel som hette Retro, en typ av frågespel med frågor om 50-90-talet. Jag och Johan vann. =) (mest Johans förtjänst, jag kunde ju inte överdrivet mycket.)
När vi skulle åka körde vi förbi klubbstugan en runda (fia o pappa är med i vislanda summercruisers) Stannade kanske i tio minuter sen åkte vi hem. Gick och la oss direkt när vi kom hem, dödströtta var vi båda två. Theo vaknade knappt av att vi bytte kläder och la honom i sängen. 

I lördags var vi hemma i stort sett hela dagen. Vid halv fem ungefär körde vi ner till stationen och hämtade Jennie o Rasmus och två andra killar som hade varit på Öland. Jennie följde med oss hem en runda. Fia & Johnny och Anne, Antonio och deras son  kom och hälsade på en stund senare. Drack lite kaffe och fikade lite.
De stannade i en timme ungefär tror jag. 
Jennie var snäll och klippte vårt gräs. =)
På kvällen fick vi besök igen, denna gången av Jessica, David och Olle. Ville var hos Davids föräldrar så han var inte med. Vi spelade spel och hade ganska kul. De stannade ganska länge, till halv 2!

Igår var vi inne på citygross och handlade lite, bland annat ett spel som hette "på fem sekunder" som också är en typ av frågespel. Johans mamma ringde och bjöd oss på mat så det blev att vi var där hela dagen.
Gick och la oss tidigt eftersom Johan skulle upp tidigt och jobba.

Idag har jag inte gjort så mycket ännu, har varit en runda i Alvesta, skulle in på apoteket.
Theo är lite förkyld så han behövde näsdroppar. Jag är också lite förkyld men det är inte så farligt.
Nä, nu måste jag röja upp lite här, måste dammsuga och tvätta lite.
Tjoo!

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0