Jag är bäst!

På att göra flädersaft då alltså. Nu är ca 4 liter klart. På måndag blir ytterligare 4 liter klart. Supergott=)
Kära Jannice ringde innan när jag höll på att sila saften, vi pratade i ungefär 40 minuter! Kändes som högst tio.
Jag och Johan ska ju (förhoppningsvis) till henne och Glenn imorgon. Det ska bli jätteskoj, det var evigheter sen sist vi träffades.  

Nu ska jag snart börja på med maten. Stekt flundrafilé med potatis, spenatsås och citron. Har aldrig gjort detta innan så jag hoppas det blir smarrigt. =)

Theo stod mot gallret vi har (vid vedspisen i köket) och släppte taget så han stod helt själv hur länge som helst. Eller ja, det kändes som evigheter kanske men det var väl inte mer än 10 sekunder.. =)

blöjbyte!

tjoo


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0