Jä*la nickelallergi!

När man har ätit något riktigt salt, till exempel salta popcorn, blir det lite ömt om läpparna. (iallafall på mig)
Satt ju och sydde igår kväll. Varje gång jag byter tråd sätter jag nålen i munnen (så att den inte ska försvinna) och nu har jag fått allergi-utslag på läpparna.. visserligen inte så synliga, men det svider och ömmar. Får lära mig att sätta nålen i tyget när jag inte använder den. Konstigt att jag då inte fått utslag på fingarna? hm.

Idag har vi knappt gjort någonting alls, Johan har varit ledig men sov till 12 ungefär (!!)
Vi har mest varit hemma. Synd att det inte kunde vara lite fint väder så man kunde vara ute.
Det är så tråkigt att behöva sitta inne för att det regnar.. =(

Nu ska jag joina Johan framför tv:n en liten stund, sen ska vi soova..









Älskar er två så otroligt mycket!


Kommentarer
Postat av: elina

Åh har Theo lärt sig köra bil ?? det gör Nea ;P haha nästan i alla fall, hon älskar att sitta framför ratten ;)

2008-06-19 @ 23:14:30
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0