------

Nu skulle jag sovit egentligen. Är hur trött som helst, men orkar inte gå och lägga mig. Idag är en sån dag då jag tänker på alla negativa saker i mitt liv. En riktig deppar-dag. Fast lite ljus i tillvaron fick jag när jag och Theo åkte till Rosita, det är alltid lika trevligt där. Mycket bättre än att sitta hemma och få panik för att man blir rastlös.. Plus att man inte tänker på alla dåliga tankar som snurrar runt i huvudet.

Har fortfarande inte fixat dagisplats åt Theo. Det börjar bli mer än dags nu, skulle gjort det för två månader sen egentligen. Men orkar helt enkelt inte. Orkar inte tänka på det.
Känner mig som en riktigt lat mamma som inte ens kan fixa dagisplats åt sitt barn. Själv gick jag aldrig på dagis.

Vet inte hur jag ska göra med jobbet. Jobbar ju vanligtvis kvällar, mellan 17-20. Hur ska jag göra med Theo? Johan jobbar skift och kan ha Theo ena veckan, nästa går inte för då jobbar han kväll.
Nytt jobb vill jag inte skaffa heller, eftersom vi har planer på en bebis till. Det får bli om något/några år.

Det är så mycket som bara snurrar runt i skallen på mig, det går inte prata med Johan om det heller. Kan inte riktigt förklara varför, för det vet jag inte själv. Men han är så jobbig att prata med ibland så jag struntar hellre i det..

Nu ska jag nog gå och lägga mig. Hoppas på en bättre dag imorgon.

Godnatt.

Tell me how I'm supposed to breathe with no air


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0