Regnig dag

Regnet det bara öser ner. Inget vidare kul väder.
Tidigare idag var jag och Theo hos svärmor och fikade. Gottgott=) Kanske ska till hagaparken med Jessica imorgon, det skulle tydligen vara allsång där. Om det är någorlunda fint väder, annars skippar jag nog det.. Inte så värst kul att vara ute om det spöregnar.

Vill åka ner till skåne! Det var så längesen jag var nere. Har ju inte träffat min familj på jättelänge nu. Och jag vill ju ner och träffa Pauline som flyttat ner från Stockholm, Jaana, och Elina, Nea o Marcus.

Min faster/chef ringde innan idag och undrade lite om jag ska börja jobba igen, och när. Tror att jag gör så att jag jobbar varannan vecka, då Johan jobbar morgon. Men vet inte ännu. Får försöka prata med Johan om det.


Kommentarer
Postat av: elina

vill träffa er också snart ! Vad duktig han är som går !! :D:D pussa gullungen från oss :)

2008-06-17 @ 20:44:30
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0