Händelserik dag

Idag fick jag sova ända till halv nio, ska säga er att det var väldigt skönt! Vaknade iofs ändå tre gånger mellan sju och åtta, men ändå kände jag mig mer utvilad än jag varit på länge.
Theo håller på att få sin högra framtand nu, kände den precis innanför tandköttet innan. Det blir hans sjätte tand. Men den är alltså inte framme ännu.

Vi badade i poolen idag, rätt skönt att svalka av sig lite. Jessica var här med Ville och Olle, Ville har energi så det räcker och blir över. =) Vid fyra ungefär åkte vi hem till Jessica och ställde bilarna, sen gick vi in till Alvesta och tittade på studenterna. Skulle gratta två personer, johans kompis tjej och Anna från skyttet. Åkte till sistnämnda efter att vi kollat lite på bilarna. God mat, kallt kött, potatissallad och en massa frukt och grönsaker. Älskar sån mat! 
Vi åkte hem vid 21 ungefär. 
Har blivit lite solbränd idag, ska försöka vara ute i solen imorgon också och se om man kan få lite mer färg. Har ju jättefina vita streck på axlarna.. =S

Undrar hur affärerna har öppet imorgon, hade varit så jäkla gott att grilla imorgon!
vill vill vill !!

Tänk vad vissa människor man kallar sina vänner beter sig väldigt konstigt..
Tur att du kan hälsa iallafall !! För höra av sig när man åker 10 mil för att komma till Alvesta, det går inte!
ATT jag ska strunta i dig när jag och Johan kommer till er...

Nu ska jag och Johan strax gå och sova!
Tjoo!


Kommentarer
Postat av: Fia

Tänk vad vissa människor man kallar sina vänner beter sig väldigt konstigt..

Tur att du kan hälsa iallafall !! För höra av sig när man åker 10 mil för att komma till Alvesta, det går inte!

ATT jag ska strunta i dig när jag och Johan kommer till er...

vad menar du med detta kram

2008-06-06 @ 00:47:40
Postat av: Mia

Fia

Kan berätta nån annanstans..

2008-06-06 @ 08:00:56
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0