< Städdag >

Idag har jag (och Theo) städat. Dammsugit, torkat golv, tvättat, dammat av lite. Theo hjälpte till att hålla i moppen. =)


Vi åkte en runda till Netto och handlade, i affären fick jag syn på en påse Dumle. Blev så otroligt sugen på att göra Dumlekakor. Så nu har jag en plåt nygräddade Dumlekakor. =)

Vi gjorde Spaghetti & Köttfärssås till middag, Theo åt som vanligt jättebra.
Han äter nog nästan mer än vad jag gör ibland... *hihi*
Ska åka en runda till alvesta sen igen, ska ta ut pengar och ge till Jessica. Var ju på Tupperware-party för någon vecka sen hos henne och beställde två saker, och de ska komma nu på lördag.

Tänk att ett par plastgrejer kan vara så jä*la dyra! Men det är ju kvalité på det också så det håller ju skitlänge.
Min pappa har till och med kvar en gammal pipmugg från när min lillasyster Cia var liten, så den är över tio år gammal och den är varken missfärgad eller illaluktande som viss plast blir efter ett tag. Så det så! =)

Tänkte lägga upp en film igen, skulle få hjälp av kära Elina hur man gör för att lägga in hela videon
 istället för att länka till den. Men hon får hjälpa mig till nästa gång. =)

Titta på Theo när han går runt med en pall HÄR

Nu ska jag hänga tvätt!

Tjoo!


Kommentarer
Postat av: elina

aaa sötaste theo ! :D

2008-06-27 @ 10:11:50
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0