tåg

glömde ju berätta att när jag körde hem från affären tidigare idag stod det ett tåg på spåret precis vid infarten till Engaholm, ett träd hade blåst ner på ledningen så tåget fick stanna.
http://www.smp.se/nyheter/vaxjo/tagstopp-och-stromlost-i-lanet(685632).gm

Johan hjälpte faktiskt till att torka disken efter maten innan. Tyvärr var det inte självmant, jag fick ju klart säga till... Han får faktiskt lära sig att han också får hjälpa mig lite, han har fasta tider han jobbar. (någorlunda fasta, men när han kommer hem är han LEDIG.) Själv "jobbar" man i stort sett dygnet runt. Ska vi ha ett barn till så kommer jag få det asjobbigt om jag ska klara allt själv här hemma, plus TVÅ barn att ha hand om. Men hur ska jag få in det i hans tjocka skalle? 

Njaaja, det löser sig väl.. 

Tjoo 


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0